SEGMEN BLOGLIST AKHIR TAHUN 2017


Hokay sebab hakak sekarang tengah kejar masa hakak mencuba sebaik boleh untuk menghupdate blog setiap hari. Hari ni hakak kejar nak buat entry segmen anjuran en.hasrulhassan antara otai dalam dunia blog. Pasai apa sebab dia buka hanya untuk 30 blogger sahaja. Huuwwaa menangis hakak.

Hakak perkenalkan diri hakak sebagai penaip blog dah lama cuma macam sabut je dulu. Tenggelam timbul je blog hakak, lagi sadis blog lama hakak dah terdelete atau telah terluput dari ingatan hakak. Sebelum ada blog ini, hakak cuba wujudkan lagi beberapa blog tapi tetap terkubur dan akhirnya hakak berjaya juga menghasilkan satu blog. Dengan blog ni saja hakak harap dapat membuat memori bersama keluarga kecil hakak sambil menghasilkan pendapatan sampingan buat hakak sekeluarga.

Macam mana hakak boleh tahu mengenai blog en.HH ni pun dah tak ingat sebab hakak tahu lama dah pasal otai ni. Hakak selalu baca mengenai macam mana nak menambah pendapatan dari rumah sebab angan hakak nak jadi suri rumah berduit. Hahaha. Ko nampak tak semenjak hakak berkahwin hakak sangat menjadi mata duitan. Okay tak sambil tu hakak banyak belajar banyak pekara dengan blog otai kita ni. Salah satunya cara pembelian rumah. 

Harapan hakak takdelah besar mana cuma nak kenal dengan lebih ramai lagi para blogger yang lain sambil menambah ilmu dengan para blogger. Hakak harap korang semua dapat memberi kritikan yang membina supaya hakak terus maju kehadapan bersama belog hakak.



Biar Tahu Dengan Ilmu - HASRULHASSAN.COM

Comments

  1. selamat bersegmen...join jugak semalam..eheheh

    ReplyDelete
  2. Mama ainggah Dari bloglist HH

    ReplyDelete

Post a Comment

Hubungi Saya

Personal blogger dan lifestyle, mom to 2 kids and becoming Fulltime work at home. For inquiry, review, advertising and event email to hunnypie89@gmail.com/018 9614663

Followers

Followers

Instagram

Popular posts from this blog

Segmen Suai Kenal Blogger Seluruh Malaysia

First Giveaway By bukupinky.blogspot.com

mini stationery giveaway by mirzasyazwina

FIRST BEAUTY BOX GIVEAWAY BY US WITH LOVE ❤

Segmen Bloglist Oktober-Disember 2017 + Mini Giveaway Ciklapunyabelog[dot]blogspot[dot]my.

Traveloka menawarkan tempahan Penerbangan yang terbaik