Kerusi recycle

Baru-baru ni di ofis, bos besar suruh buang kerusi dibelakang sebab nak masukkan peti ais. Cait! hakak dah nak berhenti baru beria nak letak. Jadi hakak tengok kerusi tu macam lawa lagi dan nampak elok. Hakak kata jangan buang lagi nak tanya pendapat laki hakak dan mak mentua.

Balik rumah hakak tunjuk dekat mak mentua kot ada yang berkenan. Hakak dah agak dia mesti berkenan dekat kerusi kayu. Hakak pula suka kerusi apa nama dia hakak pun tak reti nak sebut yang pasti design ala retro gitu. Tak lapuk dek zaman hehehe.

Jadi 2 hari beturut-turut kerja hakak duk angkat kerusi jela. Hari pertama hakak angkat kerusi untuk rumah hakak. Hari kedua pula untuk rumah mertua hakak pulak. Wah! super duper penat betul. Nasib la tak berat sangat yang penting hasilnya memuaskan hati hakak. Jimat tak payah beli kerusi baru untuk rumah dah save RM300.00 hakak. Hahaha!!!!

Kerusi ni hakak bawa balik tiga guna kete myvi je dik oiiii.. Puas hakak duk menyumbat dalam kereta. Kerusi mak mentua hakak tak sempat nak ambil gambar.

Maryam jadi big boss!

Suka sangat dia sampai tak bagi nak pegang. Abang dia balik rumah terkejut tengok rumah ada kerusi. Hehehe kena biasakan diri hakak sendiri yang lama tetap berbaloi.


Comments

Hubungi Saya

Personal blogger dan lifestyle, mom to 2 kids and becoming Fulltime work at home. For inquiry, review, advertising and event email to hunnypie89@gmail.com/018 9614663

Followers

Followers

Instagram

Popular posts from this blog

Segmen Suai Kenal Blogger Seluruh Malaysia

First Giveaway By bukupinky.blogspot.com

FIRST BEAUTY BOX GIVEAWAY BY US WITH LOVE ❤

mini stationery giveaway by mirzasyazwina

Segmen Bloglist Oktober-Disember 2017 + Mini Giveaway Ciklapunyabelog[dot]blogspot[dot]my.

Traveloka menawarkan tempahan Penerbangan yang terbaik